2013. május 28., kedd

Fanatikusoknak: nyomtatható kerti napló

Ilyen szuper nyomtatható kerti naplót találtam (esküszöm, nem ezt kerestem!), gondoltam mutatom, hátha valaki így szeretné rendszerben tartani a veteményesét.

Gondolom, nem csak én járok úgy, hogy elvetek valamit, amiről egészen biztosan megjegyzem, hogy mi volt az és hogy hová ültettem... aztán egy hét múlva gondolkozom, hogy mi volt az és hol is? Vagy kinő valami, ami mi is volt az? Arról nem is beszélek, ami még tavaly történt... 

Ebben a kerti naplóban található négyzetméteres felosztás, ahová berajzolhatók a növények, kerti kiadások listája (gondolom vetőmag stb), a havi és a szezonális teendők felsorolása, növények leírása, ültetési, szüretelési időkre vonatkozó lista, kártevőkről és egyéb problémák leírása, talajjal kapcsolatos munkálatok feljegyzése, stb. 

A vetésforgó, a bevált növénytársítások, kártevők és betegségek miatt érdekes lehet egy év múlva tavasszal elővenni és átnézni, hogy abban az évben mit és hogyan is lehetne csinálni. 

Persze, nem kell nyomtatni, a felépítés egy sima füzetbe átvezethető.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése