2013. június 6., csütörtök

BIO palántákat kaptunk a Babati kertészetből

Ma Babaton jártam, ugyanis a megmaradt paradicsom, paprika, bazsalikom és "meglepetés" palántákat ma elajándékozták az igénylőknek. No, nem kis sokkot kaptam, mikor megláttam a paradicsomokat. Jó, gondoltam, hogy nem 8-10 centisek, mint az én tetőtérben magról nevelt palántáim, de azért 3-4 cm törzsármérőjű, derékig érő "fákra" nem számítottam, ráadásul elképesztően sok volt, teljesen összenőve, átláthatatlan paradicsomtenger volt. 


Jópáran jelezték nekem, hogy hozzak kettőt-tízet-harmincat... hát, ebből 10 ha befért a kocsiba, akkor sokat mondok. Volt pedig rengeteg féle, lucullus, krumplilevelű, tigriscsíkos, ökörszív, de paprikából is a csilitől a pritaminig mindenfélét találtunk. Hoztam is jó sok mindent, de hogy ki mit kap, az meglepetés, mert én sajnos fel nem ismerem őket:) Egy idő után pedig már nem is a fajta, inkább méret szerint válogattam őket.

Kaptunk még ezeken kívül bazsalikomot, fehér és lila karalábét, pár fej salátát, és meglepetésnövényt, ami szerintem brokkoli, de még káposzta is lehet belőle.

Jó hangulatú, fárasztó délelőtt volt, főleg gyerekekkel. Huhh.

Köszönjük szépen a kertészetnek a lehetőséget!!! Majd mutatjuk a képeket a termésről:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése